FANDOM

Tags finns med i Grand Theft Auto: San Andreas. Det är graffiti sprayat på väggar och liknande. Det finns 100 tags från rivaliserande gäng till Grove Street Families i Los Santos. När man sprayat över alla får man en belöning i form av att en Tec-9, ett Avsågat hagelgevär, en Molotov Cocktail och en AK-47 börjar spawnas i Johnson House.

Ballas graffiti är lila och det står antingen Front Yard Ballas, Kilo Tray Ballas, Rollin Heights Ballas eller Temple Drive Ballas i tag:en, beroende på var graffitin är. Los Santos Vagos tags står det bara Los Santos Vagos i orange, och Varrios Los Aztecas graffiti står det Varrios Los Aztecas i ljusblått. I graffitin CJ sprayar, Grove Street Families står det Grove Str 4 Life i ljusgrönt. Det finns också graffiti från Seville Boulevard Families att spraya över, den är mörkgrön och det står Seville B.L.V.D Families. Det finns också graffiti som inte går att spraya över, bland annat OGF, en förkortning för Orange Grove Families som var det originala namnet på Grove Street Families.